Kapitel

2010/10/20

Uppe före tuppen

och långt innan solen gått upp! Jag har redan varit ute på en snabbis - sprang två varv upp för backen! Den backen blir bara lättare och lättare att springa upp för, snart måste jag hitta en större utmaning! eller kanske springa snabbare upp för backen, på tid och så kan jag försöka slå min egen tid tills det handlar om hundradelar, hur snabb jag är i starter och hur snabbt jag stoppar tidtagaruret väl uppe för backen. Det hade varit hur - ett tidtagarur vill jag har!


Bröt en nagel när jag tog på mig skorna nu i morse. Det gjorde kanske inte så ont, men det blöder faktiskt så kul är det inte! Jag som dessutom köpt ett nytt nagellack, väldigt kul att använda det på halva naglar! Dessutom matchar in blodets röda färg det turkos-gröna nagellacket!

Nu ska jag fixa frukost och öppna boken Nya perspektiv på organisation och ledarskap igen (ja nu måste vi fräscha upp minnet av det första vi läst för att fullgått kunna göra vår nya uppgift fältarbetet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar