Kapitel

2010/10/19

Ny morgon, ny start

Det senaste har jag känt mig trött, seg och därav lite deppig. Men nu tänkte jag faktiskt ändra på det! Det må vara så att det blir mörkare och mörkare ute, men man behöver faktiskt inte bli mer deprimerad med årstiderna! Man kanske prioritera om, men man behöver ju inte försvinna in i sig själv för det! Jag har vaknat, inte kunnat bestämma vad jag ska ta på mig, men något blir det och sen ska fixa mat för idag (hela dagen tom kanske). Ikväll 19:00-20:00 ska jag på föreläsning om aktier och aktiehandel arrangerat att Börsgruppen här på Linnéuniversitetet, men jag har ännu inte bestämt om jag ska vara i skolan hela dagen tills dess eller om jag ska åka hem däremellan. Problemet är att det kanske kommer regna och då är det sådär kul att cykla fram och tillbaka. Om de inte regnar är det skönt att få fräscha till sig och kanske vilat en timme inne man ska lyssna på en föreläsning på 2h.
Jag har fått sms från Tele2 och 3 som informerat mig om att min nummer-flytt är godkänd och kommer ske den 22/10, alltså borde jag ju få mobilen vilken dag som helst nu! Vore lite segt att sitta här utan någon telefon/SIM-kort som jag kan använda.
Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar