Kapitel

2010/10/05

Tisdagsplugg & kaffe

Tisdag och inga föreläsningar. Jag började dagen segt. Men nu har jag börjat ta igen mig och ska precis sätta mig ner med boken. Senare tänkte jag gå ner och sätta mig på statsbiblioteket, gissar att det är lättare att plugga där än här hemma. Kaffet är hällts upp. Jag tycker nog jag dricker lite för mycket kaffe nu för tiden, även om det inte är varje dag, så har jag ju faktiskt inte varit någon kaffe-drickare tidigare. Det är ju inte direkt nyttigt eller bra för tänderna men om det hjälper mig att skärpa till mig och fokusera så vad gör det?

ps. Om jag är riktigt duktig idag tänkte jag avsluta kvällen med filmen Knight and Day (har hört många som sagt att den inte är särskilt bra, men en del har gillat den också)

1 kommentar:

  1. Är inte heller egentligen kaffedrickare så,dricker gärna annat stället. Men just när det är skola o så, Mums med kaffe, mycket mjölk o hm :) Det är bra ibland faktiskt. man får unna sig det, när och om det behövs :)

    SvaraRadera