Kapitel

2010/10/20

Ägg-gröt till frukost

Jag fick inspiration från en annan bloggare, Jenna. Jag gör ibland frukt och bär smoothies med väl vispat/mixat ägg i, jätte bra att få i sig proteiner efter träningen! Men eftersom att gröt är bästa frukosten tänkte jag att jag kunde testa lägga ägget i gröten istället, det gick bra och det var gott. Men nästa gång ska jag nog vispa till ägget ordentligt innan jag rör ner det i gröten. Det blev i alla fall en massa ägg-gröt - baota frukost!

Jag har läst HR-perspektivet, men har egentligen politiska kvar (skäms lite att jag inte läst det, gruppen hade ju faktiskt bestämt att det var läxa till idag) Nu ska jag hoppa in i duschen!

2 kommentarer:

  1. Hej där! Kul att du testade ägg-gröten. Jag kan inte längre äta vanlig gröt efter att jag börjat med detta ;) tycker det blir så mkt krämigare o godare konsistent + smak.
    Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Syster yster.
    måste bara fråga, har du en stavmix eller en sån som man kan krossa is med?!
    O lägg upp bilder på din nuvarande lägenhet. och sen den nya. O ja!!bättre på bilder tycker jag :P

    SvaraRadera