Kapitel

2010/10/17

Tenta, lägenhet och tvätttid

Just det ja, hur gick tentan undrar ni. Ja den gick ok tror jag, vilket jag hoppas räcker. På våra tentor kör man med 100p varav 60p är godkänt. Förra tentan bestod av två 25p frågor och resten 10p frågor. Då missförstod jag en fråga, vilket resulterade i att jag gick miste om dem 10p. Denna tentan var det fem frågor på 20p och dem flesta väldigt omfattande och en del uppdelade i mindre frågor. Då kan ni ju räkna ut att om jag missuppfattar en fråga så ryker upp till 20p, bara så där. Men jag svarade på alla frågor. Man kan ju också fråga sig hur mycket de vill att man skriver och exakt vad de syftar på och vill ha fram. Jag hoppas det gick bra, det kändes bra när jag satt där och skrev. Vi hoppas på det bästa!

Jag ska ta lägenheten, jag har bestämt mig för att tacka ja. Tack MaPa för hjälpen!

Nu har jag tvätttid, så jag måste rusa!     x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar