Kapitel

2010/10/10

Bästa träningen på dansgolvet

Overallisen var kul! Jag som var så hungrig när jag kom till sittningen igår var glad att dem inte snålat med maten denna gången. Pasta Carbonara serverades till förrätt och till efterrätt äppelkaka med vaniljsås (äppelkaka som är så gott, men min var helt vattnig). Efter sittningen bar vi oss av till mellanfesten hemma hos Elin, det var riktigt kul men (tyvärr inte alla som ville dansa).
Dansen tog vi igen på ute på Stallarna. Både ben och rumpa har fått ett ordentligt träningspass! Riktigt kul! Man känner sig dessutom en aning duktig ^^    Jag cyklade hem någon gång mitt i natten och kände faktiskt av träningsverken eller överansträngningen (??) i knät redan inatt när jag skulle lägga mig. Jag hoppas det inte är något farligt! Det går nog över snart...Känner mig riktigt stel idag!

Nu:   FRUKOST!
Sen:  Cykla ner till UB och skriva klart arbetet som ska lämnas in imorgon (källförteckning och finjusteringar)

På vägen hem måste jag nog handla lite mat också, bland annat mjölk.

       Hur har er helg varit förresten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar