Kapitel

2010/10/25

Suttit med fältarbete hela dagen

och än är det inte slut. Jag kommer fortsätta sitta med detta när vi kommer hem, jag har väldigt mycket att skriva och fila på till imorgon. Det känns ändå som om vi börjar få ordning på arbetet som blir allt mer omfattande och svår redigerat. Jag tänkte passa på att handla på vägen hem. Jag tänkte baka muffins eftersom jag ändå köpte muffinsformar igår på Bakluckeloppisen. Det är inte helt otroligt att vi imorgon, i sluttappen på vårt fältarbete, kommer behöva något som piggar upp och muntrar upp!

Nu ska jag plocka ihop mig och bege mig till Willys.
-   -   -
All day we've been working on our paper and I'm far from finish with my part. With loads to do today and tomorrow as a group I think we'll be needing a little something to keep us going. Tonight I'm going to bake some muffins to bring with me to school tomorrow. It's not too unlikely that we'll depend on the muffins! (they better be good) Therefore I'm going to the store before going home.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar