Kapitel

2010/10/12

Nu åker jag hem!

Nu orkar jag inte sitta på biblioteket längre, men jag har varit duktig idag ändå! Idag har vi övat på redovisningen vi ar imorgon, gjort en PowerPoint för redovisningen och lyssnat på en föreläsning som var en introduktion till nästa delmoment i denna kursen nämligen fältstudien. Verkligen inget jag känner att jag har tid eller energi för just nu. Jag tror alla i klassen håller med om jag säger att vi har fullt upp ändå!

Men som sagt nu ska jag cykla hem, dricka massa vatten, kanske en kopp te och ta en chokladboll eller två! Därefter ska jag sätta mig ner och öva in redovisningen vi har imorgon bitti. Måste erkänna att jag är ganska så nervös inför morgondagen. Ska bli så himla skönt att ha det avklarat!

Annars har det ju verkligen varit toppenväder idag - vackra höst!

ps. Igår köpte jag cykellampa för både fram och bak - gôrbra - nu ska dem invigas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar