Kapitel

2010/10/23

God morgon!

Det kanske inte längre är morgon, men det har varit en ganska god morgon i alla fall! Sitter på mitt rum och knappar runt på Internet och översätter lite i bloggen. Jag hoppas ni som hamnar på min blogg och kanske intresseras av innehållet uppskattar mina ansträngningar!
Det har slutat regna så jag tänkte ta cykeln till affären och köpa bubbelvatten och frukt och grönt. Tänkte göra mig en riktigt stor sallad på citrusfrukter, grönsaker, pumpafrön och keso! Det kommer inte bara var über gott, det kommer se helt fantastiskt vackert ut! (bilder kommer)
-   -   -
Perhaps no longer morning, but it has been a pretty good morning after all! Sitting in my room surfing the internet and translating some in my blog. I hope you guys who end up on my blog (one way or another), and perhaps have som intressest in the content, appreciate my efforts!
It has stopped raining so I intend to take my bike to the supermarket att buy som sparkling mineral water, fruit and veggies. I'm gonna make a mighty big sallad of citrus fruit, veggies, pumpkin seeds and cottage cheese. It's not only going to taste wonderfully, it's going to look fantastically beautiful! (pictures coming up)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar