Kapitel

2010/10/06

Fått tillbaka första tentan

Första tentan var svår men nu vet jag i alla fall vad det handlar om. Kanske blir det lättare för varje tenta, eller? Tentan var på 4,5hp och handlade om Organisation & ledarskap. Detta kan jag inte säga många gånger nog: mitt hjärta stannade sekunden innan jag såg resultatet... Jag kan i alla fall vara stolt säga att jag klarade det! Jag blev godkänd!! Helt underbart! Eller slog hjärtat ett hårt dubbelslag? Helt ärligt vet jag inte men det drog till i hjärtat helt klart. Känns riktigt bra i alla fall!

Idag har det käkats massa kanelbullar! Tror jag tagit igen det jag missade i måndags (missade totalt att det var kanelbullens dag), har passat på att ta igen förra årets kanelbulle-dag (för den missade jag säkert eftersom jag var i Australien) och när man ändå håller på kan man lika gärna äta några kanelbullar för nästa år så behöver man i alla fall inte oroa sig för att man ska missa den ^^,

Dagen som helhet har varit en bra dag! Började dagen med en springrunda, intervjuade butikschefen på företaget vi analyserar i våra arbeten just nu, G på tentan och kanelbullar genom hela dagen såklart. Det här var helt klart MIN kanelbullens dag!


Sängen väntar. och jag är jätte trött! Ska göra i ordning mig för sängen så jag får krupit ner under täcket - mys!              x

1 kommentar:

  1. Grattis storasyster. Men nån dag blir du säkert lika bra som lillasyster ;) O får TOPPresultat :D ;) (skämt åsido!) Duktig duktigt. däremot vill jag att du kommer hem i veckan. så jag får träffa dig!

    SvaraRadera