Kapitel

2010/10/24

Ojski bojski

Oops! Jag och Ebba gick ner till loppisen på stortorget för att se om dem kanske hade någon lampa till mig, men inte. Istället köpte jag ett jätte sött linne som jag ännu inte kollat om det passar. Och jag är lite svag för gamla och udda ting och därför köpte jag en sax-liknande sak som är till för att släcka/klippa av ljusveken. Vidare till H&M eftersom jag behövde köpa ett linne, detta resulterade i ett linne och en skjorta! För någon vecka sedan eller två beställde jag en jacka från Stadium (förra årets modell på 50%) och tänkte att jag skulle gå in och fråga om dem kunde kolla statusen (alltså när den kan tänkas komma). Efter en stunds pratande kom vi fram till att dem faktiskt har en sådan eller liknande i butiken för samma pris. Efter mycket om och men och provande så slog jag till på en jacka som jag kommer ha i höst, vinter, vår och alla år framöver (599kr). Ena anledningen till att jag slog till var att den var i storlek 36 och passade jätte bra, jackan jag hade beställd var i storlek 38. Butiksbiträdet sa att det var OK att jag köpte den istället och att det andra köpet skulle bli makulerat. Jag passade även på att köpa en mössa som jag faktiskt såg bra ut i (fleece inuti dessutom!) och en fleecetröja att ha under jackan! Gör bra! Fast inte vad jag hade tänkt mig ^^

Nu blir det film och mat! Sedan plugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar