Kapitel

2010/10/07

Helt slut!

Den här dagen har verkligen inte varit så "bara"! Började med föreläsning i morse vid åtta till tolv. Efter att ha fått mat i magen tog jag och gruppen oss till UB för att skriva klart arbetet som ändå inte blev klart. Men vi har kommit riktigt långt i alla fall. Riktigt långt räcker i och för sig inte hela vägen - nära skjuter ingen hare.

Arbetet ska lämnas in efter helgen och då kanske jag vill jag påpeka att detta är våran Ekonomhelg. En helg för Ekonomihögskolan fylld med aktiviteter som jag faktiskt köade i fyra timmar för att få biljetter till! Jag köpte biljett till White Night som är idag och Overallisen (overall-sittning) på lördag. Min White Night biljett gav jag bort/sålde vidare och jag kan ärligt säga att det inte var något svårt beslut även om det var ganska trist att behöva fatta det beslutet. Tentan är nästa lördag och just nu känns det inte som om jag har tid att plugga eftersom vi har det här arbetet som måste var klart före, inklusive en presentation där vi ska "marknadsföra".

Tack morfar för gratulationen! Julafton kanske inte är för champagne men jag kanske kan få lite choklad och clementiner? Just nu har jag ett stort sug att få pyssla och skapa. Får jag försvinna ner i källaren runt jul och leka av mig med hammare, såg, borr, slip och stämjärn?

     Dags att dra sig hem och kanske fortsätta plugget där... Mat är också gott!

ps. Tack Fannie-sötnos för gratulationen! Jag förstår skämtet i kommentaren å ena sidan, å andra kan jag tycka att det är mer sanning än skämt - du är jätteduktig Fannie, verkligen! Du måste veta att jag tycker det? xoxo

1 kommentar:

  1. Pepparkakor så du blir snäll oxå.! O köttbullar!! Annars är jag gärna med dig i verkstan :D TRÄ! :D Varför köa i 4 h för något o sedan sälja det? det förstår jag inte :/ Du är helt enkelt knäpp. Du är oxå duktig på plugg, kan däremot ta upp emot 1 år att få det att funka korrekt :P

    SvaraRadera