Kapitel

2010/10/03

Krasch boom bang

Ja, datorn kraschade en aning i torsdags. Plötsligt fungerade inte Internet sedan slutade USB-uttagen att fungera och brandväggen la ner totalt (den ville varken uppdateras eller ens aktiveras). Jag fick hjälp av Ebbas bror som kan lite mer än mig om datorer och så skickade jag såklart iväg ett litet sms till kära bror. Victor ringde upp senare och vi pratade en stund sedan sprang jag in på rummet och gjorde en systemåterställning på min älskling. Kanonbra! Nu fungerar Internet, brandvägg och säkert det mesta andra också.

Sitter i soffan och tar igen mig på uppdateringar ute på stora World Wide Web (Internet - www); mejl, Fannies blogg, andra bloggar, web-butiker (för att jag bara inte kan låta bli) m.m. Jag tänkte kolla hur mycket pengar som finns kvar på banken (som om alla pengar på banken är mina pengar - om det ändå vore så)... Sen ska det faktiskt bli lite plugg! Och en kvällsmat/kvällsfika när jag kommit in i läsningen. Mys!   ^^,

Tog en paus i inläggs-skrivandet (som om det tog särskilt lång tid). Ebba knackade på och frågade om jag ville följa med på promenad och det ville jag - skönt att komma ut på kvällen och hösten är ju så fin!    x

1 kommentar:

  1. Jag tyckte det var dåligt med uppdateringar.. tänkte däremot att du hade massa plugg.. men det började kännas ensamt.. ALDRIG mer, ellerhur! fick oxå för mig att kolla webbutik, o fick handlat, för det var jag värd :P
    Va rädd om plutten! <3

    SvaraRadera