Kapitel

2010/09/20

Vaken & nyduschad

Lisa är uppe o studsar! Jag har, så gott som, lärt mig vad jag ska säga på redovisningen vi har idag, vilket jag är lite nervös för. Jag tycker inte att det är så jobbigt att prata inför grupp. Men detta är den första redovisningen vi gör o egentligen vet vi inte om den är rätt (/bra) förrän vi hört dem andra. I nuläget vet vi heller inte om den är tillräckligt lång. Jag hoppas inte vi ska behöva använda mikrofon, känner att jag är lite för ovan vid mikrofon för att kunna känna mig bekväm med det ännu (det kommer det med, småningom om!).
   
Nu är det frukost som står högst på listan, havregrynsgröt med hallon och te!  x
   
ps. Idag kommer min soffa m.m.!!

1 kommentar:

  1. Åh. Hallon.
    vill oxå ha det så jag kan ha det på min gröt.
    har bara jordgubbar o björnbär..
    o rårörda lingon..

    Hoppas redovisningen går bra :D
    Kärlek syster!

    SvaraRadera