Kapitel

2010/09/21

STOR-främmat

Haha, jag har fått besök... Ett ganska så efterlängtat sådant. Jag hoppas verkligen dem är här för att stanna! Vi har lilla pricken, vit o fin o sist men inte minst självaste bamsen. Bamsen har inte riktigt funnit sig själv ännu men de andra tycks trivas riktigt bra o har dessutom gjort lite nytta!

Redovisningen gick bra idag. Jag tror jag räddade oss lite när jag improviserade en punkt. Vi bara körde på, redovisningen flöt på bra - bra jobbat tjejer! Kändes faktiskt bra efteråt (trots att det var lättare att improvisera än att säga de meningarna jag suttit o övat o övat^^)

Imorgon ska jag upp i god tid så pluggandet kan sätta igång innan kl. 10:00 i alla fall. Det är ju ofta lite segt att sätta igång o plugga på morgonen, men jag tänkte att jag kanske skulle råda bot på det med en liten motionsrunda! Får man igång hela kroppen från knopp till tå o några riktiga adrenalinkickar så är man nog redo för vad som helst. Hoppas på vädret!  please be with me!

Nu ska gaddarna borstas                 xx  nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar