Kapitel

2010/09/15

För fin för att vara full?

Jag vill börja med att hänvisa till ett blogg-inlägg som jag sprang på när jag kikade runt på blogg.se - Johanna.

I inlägget berättar Johanna om en kväll då hon inte kände för att dricka och möttes utav starka reaktioner. Vilket man kan läsa att hon befarade att hon kanske skulle få för att hon inte ville dricka alkohol, men ändå var dem nog mer negativa än hon trodde dem skulle vara. Jag skrev i alla fall en kommentar till inlägget vilket jag hoppas kommer publiceras snart.

Utdrag ur blogg-inlägget:
"[...] en kväll beslutade jag mig för att möta upp några tjejer på en drink och beställde en alkoholfri drink av bartendern ( som var en kompis ) och sen gick jag tillbaka till bordet och hoppades att ingen skulle säga "Får jag smaka?" Hela kvällen flöt på bra, jag smuttade på min alkoholfria drink och njöt av sommarvärmen TILLS shoten kom in [...]"

Läs inlägget
Läs mer om samma ämne här

Var rädda om er och stå på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar