Kapitel

2010/09/26

Kryper snart ner i sängen

Svettig dag, tänker jag för mig själv med ett leende på läpparna. Idag började jag med lite morgongympa senare joggade jag till o från Konsum därefter har jag röjt, kånkat o organiserat mitt katastrof-rum. Så ja det har varit en ganska svettig dag o jag har haft träningskläder på mig hela dagen, kanonbra! Hoppas det finns ledig tvätttid imorgon kväll för jag behöver tvätta lite nu. Särskilt sängkläder o svettiga träningskläder.

Det blev en sen middag idag. Gjorde mig en liten sallad o en hallon-smoothie med rått ägg i (tänkte jag kanske behöver lite protein i mig eftersom jag varit igång hela dagen). Man känner ingen äggsmak alls! Jag vispar ägget ordentlig.

Jag har plattat håret
inför morgondagen faktiskt (kände för det). Efter jag kollat vad det blir för väder ska jag byta om o krypa ner ^^, imon ska jag upp strax innan 7.

Söta drömmar   x


ps. igår bakade jag o Ebba en sockerkaka med äpple, hallon o kanel - jättegod! Tyvärr har vi lite problem med kameran så bilder kommer förhoppningsvis upp nästa helg.

1 kommentar:

  1. Glad att du verkar har funnit en kamrat, Ebba :) Hälsa henne att din lillasyster är glad att någon accepterar dig ;) KRAM

    SvaraRadera