Kapitel

2010/09/17

Bra bit kommen

Suttit uppe o pluggat - snart har jag kommit igenom hela boken! En intressant text, fokus o kaffe har hållit igång mig enda in på småtimmarna. Boken vi ska ha tenta på på onsdag heter förresten Nya perspektiv på organisation och ledarskap, en riktigt bra o intressant bok. Vi skrev färdigt grupparbetet idag dessutom (inlämning på måndag).

Morgondagens mål:  läst ut o fört anteckningar på hela boken!
Bonus: läst genuskompendiet; 1:a o 2:a delen samt fört anteckningar.

Imorgon ska jag o grannen Ebba gå ner o rösta. Detta valet är så himla svårt - oavsett vad jag väljer så känns det inte helt rätt! Men när det är gjort är det ingen återvändo o då kan man släppa det o fokusera på annat :) Lite shopping ska det bli imorgon också. Behöver svart (lite tjockare) strumpbyxor, mjölk, fil, grönsaker och en ny kaffepress (stackars min gick sönder). Tänkte kanske köpa snacks för kvällen, kanske en ny tröja?

Imorgon kväll blir det Stallarna (campus-/studentkårspub). Men kvällen börjar hemma hos mig; jag, Ellen o Erika!

      Go natt!    x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar