Kapitel

2010/09/18

Mobilköpet

Igår var jag o Ebba nere på stadsbiblioteket o röstade. Därefter gick vi ner till Storgatan för jag behövde köpa strumpbyxor o lite annat. Det var helt enkelt tanken. Nere på Storgatan möts vi av 3-säljare som ska 'tracka på oss' abonnemang o mobil. Jag fick två saker i huvudet; jag har länge velat köpa en bra android mobil (o om jag gör det måste jag ändå byta operatör så det inte blir så dyrt att använda) o mobilen jag har är rent ut sagt skit(!), så jag stannade o lyssnade. Jag tittade på den lilla Sony Ericsson X10 Mini, den är så söt! Men jag valde en annan... Signade kontraktet på 24mån o telefonen hämtar jag ut på posten nästa vecka!   YEAH!!

Idag har vi i korridoren stekt pannkakor o myst! Mitt pluggande gick inte så bra som jag ville... Jag var lite segare senare på dagen, även om jag mådde toppen de första timmarna. Tar vi igen det imon!

Jag och Ebba har bestämt träff med matematik'en och organisation & ledarskap'en imorgon bitti 09:00. Frukost, plugga o te står på min morgon-lista! Nu ska jag se på en film jag fick lånat av Ebba. Visste ni förresten att det tydligen är gratis att hyra barnfilmer på statsbiblioteket - I like!

x   gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar