Kapitel

2010/09/14

Meddelande från grupprum UB1045

Framför mig: Laptop, almenacka, mobil, kurs-/gruppuppgifts-beskrivning, apelsiner, vindruvor, ut spottade vindruvskärnor, kursbok, laptop-fodral och en servett jag använt för att torka av almanackan som helt enkelt inte kunde låta bli att smaka på min goda soppa jag hade med mig idag.

Idag har jag o Josefina i min grupp suttit och skrivit om och analyserad lilla Coop Nära i Växjö genom ett HR-perspektiv. Tur att man faktiskt tycker att det är ett intressant ämne att analyser och läsa om! Hela kursboken är egentligen jätteintressant och ändå lättläst - så man ska ju verkligen inte klaga! Men tyvärr kan jag inte påstå att det är lite att läsa, 512 sidor är det att läsa och jag är på sida 373! Tentan är nästa vecka liksom inlämningen av gruppuppgiften, samt en muntlig redovisning med PowerPoint-presentation.

Jag har köpt två gästleg till stallarna idag (något man måste ha för att komma in på studentpubarna på Campus om man inte är med i kåren - det är ju roligt hur icke obligatoriskt det kan vara med kårmedlemskap), så fredag blir definitivt en riktig utgång. Undrar var förfesten kommer vara...

Nu ska jag cykla hem medan det ändå är uppehåll! Det är nästan så att solen tittar fram nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar