Kapitel

2010/09/22

Trött

Idag har jag gjort första tentan i hela mitt liv! Men jag kan lova att det inte var den sista, many moore is to come! Den var jättesvår, håll tummarna i 2 veckor till snälla mamma!

Soffan är på plats! Den passar in jättebra verkligen! O nu är alla välkomna hem till mig för sleep-overs ^^ Grannen Sebastian hjälpte mig, jättegulligt av honom! Jag har lovat att laga hans jacka som gentjänst, inte mer än rätt. Dessutom är det där hålet i hans jacka enormt - mycket tråd, pill o slit!

...men NU: Idol med korridoren!
Istället för att gå ut på Campus med klassen (riktigt dåligt av mig) men jag är verkligen såå trött... Nästa gång, lovar!!

1 kommentar:

  1. härligt med den första tentan avklarad, hoppas det gick bra!

    så du gillar fingersvamp? det har jag aldrig testat, varken att plocka eller äta. vad använder man den till för typer av mat?!
    såg ett par tre sådana i skogen, men jag håller mig till kantareller... det enda jag riktigt kan och vet vad det är. så dålig är jag på svamp. haha!
    vi gör mest svampsås på våra kantareller, och svamprisotto. och ibland steker vi upp den och har på mackan som förrätt! svampsoppa kan man ju göra också!

    www.matildasalmen.com

    SvaraRadera