Kapitel

2010/12/02

Uppdatering - 1:a advent & tenta

Igår skrev jag tenta i Nationalekonomi så det jag gjort nu senaste när jag inte skrivit något på bloggen är att plugga. Då och då fick lite annat komma emellan bland annat en mysig adventsfika i söndags här i korridoren. Vi var hos mig och åt pepparkakor och drack glögg, så mysigt! Förra fredagen var jag som sagt på en musikal med tjejerna, första gången för mig! The Sound of music tog min oskuld, musikal-oskuld ^^,
Jag rekommenderar verkligen att gå på musikal! Skådespelarna var riktigt duktiga allihopa. Barnen imponerade mig särskilt och en mogen kvinna, som spelade en av hembetjänterna, var så himla rolig! Det var paus mitt under föreställningen då man kunde kila ner och köpa ett glas vin, en kaka eller varför inte kaffe. Jag gillar den atmosfären som var! Det var så himla mycket folk!

Nu är det läggdags! Imorgon fortsätter kursen Nationalekonomi. På kvällen är jag inbjuden på födelsedagskalas, det ska bli kul!

   Dröm sött!
           x