Kapitel

2010/12/06

Dåliga uppdateringar & läggdags

Helgen har varit bra med fest, film och god mat! Vi hade roligt i fredags, jag hade riktigt roligt! Jag går inte ut så ofta, vilket inte gör mig så mycket, men så ibland är det skönt att få komma ut bland folk och musik och släppa tankar om studier och vardagsting. Igår gjorde jag i stort sätt ingenting, åt gott och mös med filmer här hemma. Idag har jag inte gjort mycket mer, förutom en hel del disk och annan städning.. Maten var lika god idag ^^, Det har inte hänt mycket med andra ord... Men en sak jag har gjort är: planerat min nya blogg!

Ja jag vet "ska hon flytta igen?" men denna gången tror jag att jag faktiskt att jag kan trivas om jag så bara kommer underfund med kodmallar med mera. Jag ska flytta till blogg.se, igen. Jag har inte bestämt ett datum, men tanken är att det ska ske denna vecka. Det är för att innan flytten vill jag helt enkelt få ordning på ett och annat så att jag utan problem bara kan skriva på i den nya bloggen. Berättar mer om den nya bloggen vid ett senare tillfälle!

IDAG (igår): 2:a advent. Firat med tända ljus, pepparkakor och varm julkryddad-cocosmjölk (mjölk, cocosmjölk, kardemumma, kanel, vaniljsocker och salt)
IMORGON (idag): måndag = ny vecka, ny start. Jag går upp i lagom tid för att vakna, läsa i kursboken Economics och äta en ordentlig frukost innan föreläsningen klockan 09:00. Bussen eller cykeln? Ja det är den stora frågan! På kvällen är det julbord vilket jag inte har biljett till, tyvärr. Däremot är det så kallat eftersläpp på Stallarna, jag hoppas det finns biljetter kvar.

             Söta drömmar