Kapitel

2010/07/30

Samtal från HH

Tidigare i veckan fick jag ett samtal från en Emilie/Emily som går på Valfritt ekonomiskt program på HH. Hon har avslutat sitt första år verkade taggad inför sitt andra år. Det var roligt att få lite svar på en del frågor som jag har från någon på programmet. Hon var trevlig, en lättsam tjej. Vi får väl se om jag hamnar i Halmstad nu då *spännande*

SYO på HH har jag inte fått något svar ifrån ännu via mejl. Jag fick telefonnumret till henne från Emilie. Jag ringde men kom direkt till telefonsvararen som sa att SYO är på semester o kommer tillbaka 2 augusti. Så typiskt, självkart ska det vara så. Eftersom sista svardag är idag 30 juli hjälper det inte mig om jag får info från henne 2 augusti. Jag tror det blir bra iallafall, nu får ödet avgöra vad som ska hända med mig, vart jag ska hamna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar